środa, 30 października 2013

To nie jest post o pięknej pogodzie;)



W tym tygodniu na blogach temat przewodni: pogoda. "Pogoda cudna, korzystamy no bo jak tu nie korzystać, ciepło prawie jak w lecie". Temat wywołał wśród mam ogólne podniecenie. Nawet i mój pierwotny zamysł był podobny. Ale nie, wyłamuje się. Mój tekst o pogodzie nie będzie:)

Zanim stworzyłam ten "pamiętnik", nie oglądałam innych, nie wiedziałam nawet, że tyle ich jest. Nie jestem zaskoczona, uważam że fajnie, nikt przecież nie jest zmuszony żeby z tego korzystać. Wchodzą tylko zainteresowani. 

Zaskoczona, pozytywnie, jestem tym, że jest tak wiele mam w Polsce, które naprawdę pięknie swoje dzieci ubiera, wychowuje, bawi, uczy.
Którym się przede wszystkim chce. Mam z pomysłami.
Może jest to subiektywne, zresztą z pewnością jest ale najbardziej lubię te blogi, które prowadzą mamy pracujące. Na pewno wpływ na moje odczucia ma fakt, że sama pracuję i wiem jak dużo pracy trzeba włożyć w bloga, dodatkowo. Nie jest to odkupione jakąś masą wyrzeczeń, nic z tych rzeczy. Jest to po prostu utrudnione. 
Przykład: Chciałam umieścić na blogu zakładki, chciałabym graficznie zmienić wygląd tego co prezentuję ale nie mam na to czasu. A w związku z tym, że nie posiadam również umiejętności i muszę wszystko sama mozolnie to odkładam to i odkładam (w tym miejscu wszelkie rady miłe widziane) na bliżej nieokreślone kiedyś...
Nie jest też tak ze blogów prowadzonych przez mamy niepracujące zawodowo nie lubię czy nie uznaję. Jak najbardziej śledzę, zaglądam, uczę się. Te blogi są dopieszczone, ciekawe, piękne graficznie.

Cieszę się, że na bloga dałam się namówić, cieszę się że dzięki temu pośrednio poznałam tyle nowych mam, ich pociech, cieszę się że ta społeczność jest taka pozytywna i energetyczna i że też tu jestem. Pobędę tu chyba trochę...;)

A poniżej jesień i nasze oldskulowe buty:)










4 komentarze:

  1. Jaka śliczna! A buty faktycznie oldskulowe ;) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty Julia o dziwo polubiła:)

      Dzięki za miłe słowa, za odwiedziny, również będziemy u Was stałymi bywalcami!

      Usuń
  2. ja przez jakiś czas na blogu każdego posta od pogody zaczynałam :P w końcu mi się znudziło :)
    Ja jestem mamą nie pracującą zawodowo ( zawodu nie posiadam, po ja niedawni LO skończyłam :P )
    prowadzenie bloga faktycznie pochłania wiele czasu, co do 'dopieszczenia' to mój z pewnością taki nie jest, choć bym chciała to jak na zakładkach i edytowaniu szaty graficznej się niestety nie znam... tez chętnie skorzystam z rad ;D
    -
    Julka mi cudne oczęta i boski uśmiech! buty fajowe, ale najbardziej podoba mi się bluzeczka- śliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pogody zacząć najłatwiej:) wiem coś o tym:) kreatywności nam trzeba;)

      Muszę się chyba spiąć, ogarnąć temat zakładkowania i coś tutaj takiego stworzyć, poradnik jakiś malutki:)

      Dzięki za te mega pozytywne słowa:) a bluzka od dobrej Cioci z Amekryki:) firma J.Crew

      Usuń